پاورپوینت کتاب و درس توانمندسازی کسب و کارهای صنایع کشور
دانلود پاورپوینت کتاب و درس توانمندسازی کسب و کارهای صنایع کشور در 109 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 109 |
حجم | 2892 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
مدیر ایرانی با دغدغه های متعدد و متفرق، آرامش ندارد. شرکتهای ایرانی نحیف و نزار، با حسرت نظارهگر رشد دیگران اند.
• کاهش هزینه تمام شده با حداقل قیمت مواد و تجهیزات (پلاستیک، شکلات)، نگهداری کم هزینهتر و عدم نیاز به تجهیزات و تخصصهای گوناگون
• خرید خرد و غیر متمرکز شرکتهای ایرانی از دلالها (مواد نگهدارنده صنایع غذایی، تفلون سازها، صنایع پر کننده و ... قابلیت . رقابت با مشابه خارجی ندارند!
عنوان :
• سوال کلیدی
• مقدمه
• پیمایش وضعیت کسب و کارهای ایرانی
•پیمایش وضعیت کسب و کارهای بین المللی
• چگونگی توانمندسازی کسب و کارها
• وظیفه دولت
• راه حل پیشنهادی و تطبیق آن با اسناد بالادستی
دسته بندی | آموزشی |
بازدید ها | 44 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 8199 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 122 |
با هزینه کمتر از یک پیتزا روش کسب درامد از طریق اینترنت رو میتوانید یاد بگیرید.شما میتوانید و فقط کافیست امتحان کنید.
روزانه درامدی بین 200 تا 400 هزار تومان داشته باشید
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 88 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 33631 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 222 |
پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت
این پکیج فقط شامل رشته شبکه و اینترنت می باشد.
در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند.
و مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله.
نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 28 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 336 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 44 |
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
فهرست
12 |
2-1- مقدمه |
12 |
2-2- تعریف فنآوری اطلاعات |
13 |
2-2-1- تاریخچه فنآوری اطلاعات |
15 |
2-2-2- مزایای فنآوری اطلاعات |
16 |
2-3- انواع بانکداری اینترنتی |
16 |
2-3-1- اطلاعات |
16 |
2-3-2- ارتباطات |
17 |
2-3-3- معامله |
17 |
2-4- نگرش و عناصر آن |
18 |
2-5- مزایای بانکداری الکترونیکی |
19 |
2-6- مدل های پذیرش کاربر |
20 |
2-6-1- تئوری عمل مستدل (TRA) |
21 |
2-6-2- مدل اشاعه نوآوری |
23 |
2-6-3- مدل انگیزشی |
23 |
2-6-4- مدل استقرار سازمانی فنآوری اطلاعات |
24 |
2-6-5- تئوری شناخت اجتماعی |
25 |
2-6-6- مدل پذیرش فنآوری |
29 |
2-6-7- مدل پذیرش فن آوری2 (TAM2) |
31 |
2-6-8- مدل بهرهمندی رایانه |
32 |
2-6-9- نظریه رفتار برنامه ریزی شده |
34 |
2-6-10- مدل روانی-اجتماعی تریاندیس |
34 |
2-6-11- تئوری یکپارچگی مقبولیت و استفاده از تکنولوژی |
37 |
2-7- پژوهشهای انجام شده |
37 |
2-7-1- مطالعات خارج از کشور |
41 |
2-7-2- مطالعات داخلی |
43 |
2-8- معرفی پست بانک |
43 |
2-8-1- ساختار پست بانک |
2-1- مقدمه
بررسی مبانی نظری و توسعه تجربی ادبیات مدل های مربوط به پذیرش تکنولوژی برای درک وضعیت فعلی تحقیقات در این زمینه ضروری است. به گونه ای که این بررسی می تواند به تعیین سوال، فرضیه ها و در نهایت طراحی مدل مفهومی پژوهش بینجامد. بر این اساس در این فصل، به معرفی ریشه های مدل های پذیرش تکنولوژی پرداخته می شود. به دنبال آن، مدل نظری پژوهش ارائه و سپس برخی از مطالعات انجام گرفته در این زمینه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در نهایت، جمع بندی و نتیجه گیری نهایی جهت طراحی مدل مفهومی و فرضیه های پژوهش آورده می شود. به طور کلی، هدف از ارائه مباحث این فصل، پشتیبانی مدل مفهومی و فرضیه های پژوهش است.
2-2- تعریف فنآوری اطلاعات
برای فنآوری تعریف های مختلفی ارائه شده است که همه آنها دارای ابعاد مشترک هستند. دفت ( 1378) فنآوری را به صورت زیر تعریف میکند:
ابزار، روش و عملیاتی که برای تبدیل اقلام مصرفی به محصول (داده به ستاده) مورد استفاده قرار میگیرد (دفت، 1378).
بطور کلی فنآوری دارای چهار بعد میباشد که عبارتند از: تجهیزات، اطلاعات، مهارت نیروی انسانی و مدیریت، از میان این چهار بعد، فنآوری اطلاعات در سالهای اخیر نقش و اهمیت ویژهای یافتهاست، زیرا اساس مزیت و رقابت را در عصر حاضر تشکیل میدهد. چهار عنصر اساسی در فنآوری را میتوان به صورت زیر نشان داد:
1) فنآوری که در اشیاء متبلور است و به آن فنافزار گویند.
2) فنآوری که در افراد متبلور است و به آن انسان افزار گویند.
3) فنآوری که در مدارک متبلور است و به آن اطلاعات افزار گویند.
4) فنآوری که در سازمان متبلور است و به آن سازمانافزار گویند(مستبصری و نجایی، 1380).
واژه فنآوری اطلاعات اولین بار توسط "لویت و وایزلر" در سال 1985 به منظور بیان نقش رایانهها در پشتیبانی از تصمیمگیریها و پردازش اطلاعات در سازمان بهکار گرفته شد(صرافیزاده، 1383).
سیشل (1997) در مطالعهای که از انقلاب رایانه انجام داده است، نگرش محدودی از فنآوری اطلاعات دارد و بر تجهیزات رایانهای تاکید دارد که در استقرار ادارات و بخشهای مختلف کسب و کار، شامل رایانههای شخصی، ایستگاههای کاری، سرورها، ابر رایانهها و تجهیزات مرتبط به کار گرفته میشود(صرافیزاده، 1383، 60). تکنولوژی یا فنآوری اطلاعات به ابزارها و روشهایی اطلاق میشود که به نحوی اطلاعات را در اشکال مختلف (صدا، تصویر، متن) جمعآوری، ذخیره و بازیابی، پردازش و توزیع میکند (علی احمدی و شراگیم، 1382، 8).
بلوم، میلن و آدلر (1994) فنآوری اطلاعات را به عنوان سخت افزار یا نرمافزاری که اطلاعات را به سرعت ذخیره، دستکاری و انتقال میدهد، تعریف کردهاند؛ که به طور مثال شامل لینکهای کامپیوتری، پست الکترونیک، ویدئو کنفرانس و پایگاه دادههای کامپیوتری (بستههای آماری، گزارشها و اطلاعات ذخیره شده) میباشد(ادواردز، 2005، 17). فنآوری اطلاعات هر وسیله یا سیستم به هم متصلی است که برای تولید، ذخیرهسازی، محاسبه، تلخیص، پردازش، نمایش، تبادل، انتقال،دریافت، کنترل و مدیریت دادهها میباشد(مستبصری و نجاتی، 1380).
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 32 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 46 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
نگرش به تبلیغات اینترنتی
واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورتهای مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجانی و همکاران، 1385).
نگرش عبارت است از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع. یکی از مبتکران نظریه نگرش نوین[2]، ال ال ترستون[3] اعتقاد دارد که نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. نگرش ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده ها دارند (مون و مینور[4]، 1388). در تعریف دیگر، توجه به عناصر نگرش نیز مبذول شده است: ترکیب شناختها، احساسها و آمادگی برای عمل نسبت به یک چیز معینی، نگرش شخص نسبت به یک موضوع اجتماعی است. نگرش، عبارت است از سازماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبههای محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (آذربایجانی و همکاران، 1385).
در راستای بررسی رفتار مصرفکننده، نگرش را میتوان بدین صورت تعریف کرد: تمایل ارزیابگرانه یک مصرفکننده در جهت یا مخالف هر عنصر در محدوده بازار وی، نگرش او را تشکیل میدهد. به عبارتی نگرش، عبارت است از یک روش نسبتا ثابت در فکر، احساس و رفتار نسبت به افراد، گروه ها و موضوعهای اجتماعی یا قدری وسیعتر، هر گونه حادثهای در محیط فرد (همان منبع).
در یک نتیجه گیری کلی میتوان گفت، نگرش یک مفهوم چند بعدی شامل عناصر شناختی، عاطفی و رفتاری است که نحوه رفتار افراد را تعیین میکند و هر نگرشی دارای موضوع خاصی است که این موضوع میتواند افراد، اشیا، رویدادها و حتی خود فرد باشد. نگرش، احتمالا شاخصترین و ضروریترین مفهوم در روانشناسی اجتماعی است (گاورونسکی[5]، 2007).
نگرشها، از تعیینکنندههای مهم رفتارند. نگرش، جز مهمی از موفقیت یا شکست استراتژی بازاریابی اینترنتی را تشکیل میدهد. انتخاب خرید افراد، از عوامل عمده همچون نگرش، باورها و عوامل روان شناختی تاثیر میپذیرد. آنها در مرکز فرآیند رفتار خریداران قرار گرفتهاند و ابزارهایی هستند که افراد از آن به عنوان شناسایی احساسات خود و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده مینمایند. غالبا نگرشها بر رفتار و نگرشهای دیگر ما تاثیر میگذارند و نحوه پردازش اطلاعات مربوط به نگرش را نیز تعیین مینمایند (کریمی و صفاری نیا،1384).
رابطه بین احساسات و اعمال در یک زمینه وسیعتر جای دارد. نگرشها یک عامل تعیینکننده رفتار اجتماعی می باشند اما تعیینکنندههای دیگری نیز وجود دارند. این محدودیتها براساس تئوری فیشن باین (1980) تحت عنوان عکس العمل معقول[6] شکل گرفته که آجزن[7] (1991) آن را گسترش داد و نظریه رفتار برنامهریزی شده نامید. مطابق تئوری عکس العمل معقول[8]، نگرش شخص به یک موضوع تابعی از عقاید فرد در مورد موضوع است. به علاوه، این نظریه بیان مینماید که تمایلات رفتاری، فعالیتهای رفتاری خاصی را ایفا میکنند که به خوبی میتوانند به وسیله نگرشها و قاعده ذهنی، نسبت به آن اقدامات قابل پیش بینی باشند (پیکت[9]، 2007).
نظریه رفتار برنامهریزی شده، معتقد است که نگرشها بر رفتار، براساس یک تصمیم داوطلبانه که در طی فرآیندی محدود میشوند، تاثیر میگذارند. ابتدا اینکه رفتار کمتر از نگرشهای کلی و بیشتر از نگرشهای خاص نسبت به یک رفتار خاص متاثر خواهد شد. دوم اینکه، رفتار تنها به وسیله نگرشها متاثر نمیشوند، بلکه به وسیله هنجارهای ذهنی یا باورهای ما درباره آنچه دیگران فکر میکنند و ما باید انجام دهیم نیز متاثر میشوند. سوم اینکه، نگرشها، رفتار ما را تنها هنگامی که ما آنها را ادراک میکنیم و تحت کنترل خودمان درمیآوریم، برمیانگیزاند. چهارم اینکه، اگر چه نگرشها همراه با ایدههای ذهنی و کنترل ادراکی سهم در انجام رفتار دارند، مردم غالبا نمیتوانند بر اساس قصد خود رفتار نمایند (برهم و کاسین[10]، 1993).
[1]. Attitude
[2]. Modern attitude measurement
[3]. L.L.Thurstone
[4]. Mowen and Minor
[5]. Gawronski
[6]. Reasoned action
[7]. Ajzen
[8]. Responed action
[9]. Pickett
[10]. Brehm & Kassin